Beste bezoeker,

Welkom op de website van onze club.

Gewoon een kijkje nemen, of voor een eerste kennismaking, u ziet maar. Wij noemen ons “Fotoclub Zwaantjes” en zijn ontstaan in 1980 in de schoot van het toenmalig buurthuis “De Zwaantjes”.

Iedereen weet dat het gegeven fotografie grondig is veranderd met de nadruk van analoog naar digitaal. In onze club zijn nog enkele mensen actief  in de donkere kamer, maar de meesten zijn echter overgeschakeld of direct beginnen fotograferen met een digitaal toestel.

Wij zijn een open en sympathieke vereniging zonder veel plichtplegingen. Dit voor mensen die tot doel hebben hun fotografiehobby maximaal te beleven. Wij organiseren lesavonden,  praktijkavonden, uitstappen, fotobeoordelingen en vooral,  indien nodig, persoonlijke begeleiding om je toestel en de fotografie zelf beter te begrijpen.

Onze club is een gemengde club, waar jong en oud zich er thuis kan voelen. Dure uitgaven aan fotoapparatuur, om erbij te horen, telt bij ons niet. Je mee inzetten voor de goede sfeer en in de mate van het mogelijke deelnemen aan onze activiteiten is meer dan voldoende.

Meer info of interesse  raadpleeg  daarvoor de contactpersonen op onze website.

m.v.g. Storms Simon

De fotoclubzwaantjes is lid van:

Onze vergaderingen zijn op donderdag om 20 uur. Samenkomst vanaf 19,30 uur. Zie agenda.

2610 Antwerpen-Wilrijk.

Lidgeld 2023